Dans'et, Seyr'et


20 Aralık 2011 Salı

Oi Va Voi

Soğuk, sevimsiz, antipatik İngilizleri tek sevme sebebi: Oi Va Voi
1990'larda ben daha bebe'yken kuruldu. Tabi ben büyüyüp serpilip baby olduktan sonra, adı gibi "Aman Tanrım" dedirtti. Kitlesi Türkiye'de son zamanlarda artmakla birlikte, "Oi Va Voi beni anlatıyor." diyen piyasacılar kendilerini anlatamayıpta, daha grup ne diyor, hani tınıyı veriyordan habersizce dolaşıyorlar. Bir şarkıda kendini bulabilirsin ama o şarkı seni anlatıyor anlamına gelmiyor. Pek bi tiksindim şuan senden he!

06 Ocak -  09 Ocak 2012 Babylon'da olacak; 50 TL ayakta, 35 TL öğrenci.
50 verdin diye öğrenci olmuyorsun, 35 verdin diye de oturmuyorsun. Öğrenci kimliğimi alayımda gideyim, hayrını göreyim.

3 yorum:

  1. çok severim bu grubu ben de :)
    hoşgeldin dünyama :)

    YanıtlaSil
  2. İngiltere'den çıkış yapan grubun adını beyinlere kazıyan sesin bir İskoçyalıya oluşu nasıl güzel bir ironidir :)
    Müziklerine lafım yok, çok güzel çalıyorlar ama vokalde 'KT Tunstall' olmadığı sürece olmuyor işte...

    YanıtlaSil
  3. @üç ünsüz içinde iki ünlü , sende hoşgeldinn :) Oi Va Voi aşkına;)

    @Sittirella KT Tunstall, Aman Tanrım'dan ziyade gerçek misin sennn wuhu? dememe neden olmuştu. Çok hoş bir atmosfer kabulümdür ama Oi Va Voi da böyle nasıl desem, tadına bakıp yok tam alamadım bir daha bakayım dedirtiyor bana..

    YanıtlaSil