Dans'et, Seyr'et


6 Aralık 2011 Salı

Kelepir Ar-Ge Aranıyooor !

     Ah bazen tutan şu cimriliğim , sonra da başıma gelmeyen kalmıyor! Kuaföre girip bi ton parayı bırakıp çıkarken biz kızlar, elektronik eşyalara gelince pek bi pintiyiz. Bu arada, elektronik eşya alımı konusun da Ar-ge görevi gören erkeklere de ayrıca sempati beslemekteyim. Her neyse.. Yaklaşık bir hafta önce, arkadaşımla Taksim'in alengirli Avm'si Demirören'de buluştuk. Ben ki "güzel taksimime, güzide pasajların, entel dükkanların arasına yapa yapa bunu mu yaptılar? Kahrolsun kapitalizm!" diye bıdı bıdı yapıp, tabi uğramayıda ihmal etmeyenlerdenim. Klasik bayan kompleksiyle dolaşıp sonunda daha önce kendimi almaya ikna etmiş olduğum için, müzik çalarların arasında buldum. Ben seçemiyor, arkadaşımda sıkılmış bir halde bana ürün satmaya çalışıyordu. Bence ona günün elemanı ödülü verilebilirdi ama bunu yakışıklı reyon görevlisine söylemeyecektim. Sonunda bana Starcom marka mp4'ü satıverdi. Yüzümde heheyy ucuza kapıverdim hemde mp4 mimikleri de seyredilesiydi. 
     Evde incelerken gülücüklerin kursağımda kalmasına şaşmamalı. Kalite kontrolü yaptırmamıştım. Türkiye'ye yeni geldi heralde ilk biz keşfettik ya da yok yok kesin Çin malıdır. Uzakdoğuda keşfedilip sonra bizim "zeki"lerimiz tarafından Türk halkına sunulan eşsiz cihaz. Tamam marka düşkünü değiliz de bu kadar düşmedik! Şarja taktım, Açıl Susam Açıl'ı denedim, küfürler ettim. Tuş kilidi sandığım düğmenin uzun bir okşayıştan sonra aç-kapa düğmesi olduğunu öğrendikten sonra utancımdan duşun altında saatlerce ağladım. Utancım kısa sürdü. Çünkü süregelen bir hafta boyunca 4.34'lük şarkıyı bana 9.52'lik yapma nezaketini aralıksız gösterdi. He şarkı ayrımı yapmamayıda unutmadı! Klasik maruz ve hoşgörülü müşteri tavrımı takınarak mağazaya gidip, başarıyla farklı marka cihaz değişimimi tamamlayıp 2 katı para verdikten sonra belirgin şekilde sivilcelerimin azaldığını görebiliyordum.
Siz siz olun ya bi ar-ge'yle takılın ya da sürü ne alıyorsa kurt zannedip kendinizi ayrılmayın emi ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder