Dans'et, Seyr'et


28 Şubat 2012 Salı

Cemiyette Pişiyoruz, Cümbür Cemaat.

Bizleri toplum pişiriyor. Fanusa konulmuş bir balığın hafızası 7 saniye , gelişimide doğanın döngüselliğinde. "Sudan çıkmış balık gibi" deyimi boşuna kullanılmamış vesselam. Cemiyet bizi büyütüyor, şekillendiriyor, kişiliğimizin ve kararlarımınızın oluşumunda en büyük etkiye sahip oluyor. Bazılarımız marjinal tavırlar içinde "çevre benim umrumda diilll" diye çemkiriyor. Umrunda olmayabilir vatandaş, bak vatandaş diyorum sana, umrunda olmadan umrunu biçimlendiriyor. Umrunda değil madem neden dile getiriyorsun? Demek ki umrunda ve aksini insanlara kanıtlamaya çalışıyorsun.




Bunca insan yalnızken, neden bunca insan yalnız?
Bütün özlü sözlerimizde bile topluluğu katıyoruz. Güzel bir cemiyet olsun ki, hamlığımızda, güzelce pişelim, olalım!






Flört bizim için söylüyor; Cemiyette Pişiyoruz.
Dinleyin onları olur mu, çok güzeller..


4 yorum:

  1. ben ait olmak istemiyorum kurallarınıza diye bağırasım var. lakin bir işe yaramaz bilirim. paşa paşa yaşar gideriz de, mutsuzluğa nasıl bir çare bulacağız bilemiyorum.
    bu şarkı şahanedir. pek severim. sana da karlı bir anakara'dan sevgiler yollarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topluluk içinde yaşadığımız sürece, malesef kurallara maruz kalıyoruz..Sonra bunlar bizde sigara gibi alışkanlık yapıyor, bazen farkediyoruz bırakmak istiyoruz, bazen de farkına bile varmadan içimize çekiyoruz. Ah ah tatlım senin beni anladığını o kadar derinden hissediyorum ki :) benden de anakaraya kucaaak dolusu sevgiler :))

      Sil